Bookingham lansează rezervările contra cost pentru evenimente și experiențe HoReCa

de

Author

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Acum poți să-ți promovezi și gestionezi experiențele din local, în aplicație. Descoperă cum să profiți de ultima funcționalitate Bookingham.

Bookingham update
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Experiențele și evenimentele din lumea HoReCa sunt din ce în ce mai căutate. Asta pentru că:

Încurajează socializarea. De obicei, experiențele implică mai multe persoane, din cercuri diferite. Așa, îți pui bazele unei comunități, sau o întărești pe cea deja formată.

Contribuie la promovarea localului tău. Experiențele generează postări pe social media. Dacă activitățile sunt atractive, clienții n-o să întârzie să te pună la story pe Instagram. Iar asta ne duce la următorul punct…

Atrage clienți noi. Oamenii sunt constant în căutarea a ceva diferit. Dacă te gândești la o serie de experiențe în localul tău, vei vedea cum noi oaspeți o să-ți treacă pragul.

Reprezintă cadoul perfect. Mai mult decât un bun material, experiențele din restaurante sunt memorabile și unice pentru sărbătoriți.  

Poți prelua rezervări cu plată în avans

Începând din februarie 2023, Bookingham vine în ajutorul restaurantelor și lansează o nouă secțiune, dedicată evenimentelor și experiențelor culinare. Managerii localurilor vor putea să își adauge pe platformă toate activitățile destinate clienților și, cel mai important, vor putea să preia rezervări contra cost. De asemenea, aceștia vor putea să seteze o politică de refund care să îi acopere în cazul în care clientul anulează rezervarea sau nu se prezintă.

Câteva exemple de activități ar fi:

  • Degustări de cafea, vin, whisky
  • Live cooking shows
  • Seri de quiz
  • Turul vinotecii 
  • Turul fabricii de bere
  • Meniuri pentru ocazii speciale (Valentine’s Day, 8 Martie)
  • Party-uri

Adăugarea unei experiențe se face simplu și rapid. În primă fază, completezi cu informațiile importante pentru client și setezi timpul și capacitatea:

  • Nume/titlu activitate;
  • Poză reprezentativă;
  • Descrierea activității;
  • Între ce date e valabilă;
  • Între ce ore e valabilă;
  • Cât durează; 
  • De câte ori poate fi rezervată experiența respectivă.

Mai apoi, stabilești aspectele legate de cost și plată:

  • Prețul poate fi exprimat în RON, EURO sau USD;
  • Alegi modul de efectuare al plății – online sau la fața locului. Online, clienții pot plăti prin aplicație sau cu link de plată. Se acceptă plata cu card, Apple Pay și Google Pay.
  • Stabilești politica de anulare a rezervării;
  • Stabilești politica de returnare a banilor, în cazul în care nu se prezintă sau anulează.

#Manage #Promote #Grow

În prezent, Bookingham e disponibil în 39 de orașe. Adaugă experiențele din localul tău pe platformă, iar noi te ajutăm să ți le promovezi și să ai un control mai mare al rezervărilor tale.

Dacă deții un restaurant și vrei să fii listat pe platforma noastră, lasă-ne un mesaj pe contact@bookingham.ro. Dacă ești deja pe Bookingham, dar ai nevoie de ajutor cu adăugarea experiențelor și evenimentelor tale, discută cu un consultant. 

Descoperă soluțiile digitale care îți asigură succesul: de la servicii de colectare și management rezervări, până la instrumente inteligente de publicitate.