Yuzu vine cu una dintre cele mai bune soluții de kiosk, pentru a optimiza procesul de comandă și plată, iar Bookingham oferă instrumentele necesare pentru analiza datelor și promovare către audiența acestui segment de piață. Colaborarea își propune să dezvolte ecosistemul digital din HoReCa.
52% dintre clienți cheltuiesc cu până la 30% mai mult când comandă printr-un kiosk
Kioskurile sunt o soluție digitală de comandă și plată, caracteristică restaurantelor cu servire rapidă (QSR-uri): fast food-uri sau localuri de tipul „împinge tava”. Acestea le permit clienților să comande și să plătească rapid și sigur, fără să interacționeze în mod direct cu un angajat.
Asta vine cu mai multe beneficii pentru restaurante, principalele fiind reducerea timpului de așteptare a clienților, creșterea bonului mediu cu până la 30% și optimizarea resurselor de personal.
Yuzu face accesibilă soluția de kiosk tuturor restaurantelor cu servire rapidă din HoReCa
În momentul de față, doar lanțurile mari de fast food precum McDonald’s și KFC își permit achiziționarea terminalelor de tip kiosk.
Yuzu vine cu o soluție care e accesibilă tuturor restaurantelor de tip quick service, inclusiv celor mici sau mijlocii, cu 0% comision și fără mii de euro investiți.
„Am căutat o soluție asemănătoare pentru propria afacere din HoReCa. Găseam doar produse învechite, prea scumpe pentru ceea ce ofereau, care mă forțau să-mi schimb softul de POS, gestiune sau contabilitate. Am strâns o echipă, iar acum oferim cel mai modern și cel mai avansat produs de self-kiosk și digital ordering din România, flexibil și potrivit oricărui buget. Aducem o valoare foarte mare QSR-urilor, dar nu ne adresăm exclusiv lor. Putem ajuta orice locație care dorește să eficientizeze preluarea comenzilor sau care dorește să fie prezentă și online, momentan lucrând cu pizzerii, cafenele, sweet shops, bubble tea shops și fast food-uri. Ne dorim o prezență cât mai puternică în piață și ecosistem, iar parteneriatul cu Bookingham ne duce exact în acea direcție, întrucât împreună îndeplinim fix ceea ce ne-am propus: dezvoltarea oricărui jucător din HoReCa, prin instrumente corecte, accesibile și puternice în spațiul digital.”
Yuzu livrează un terminal kiosk în câteva zile și un website de preluare comenzi în doar câteva minute. Localurile au nevoie doar de curent și conexiune la Internet, iar configurarea se face rapid:
- Înregistrarea unui nou produs durează 23 secunde și se pot atașa opțiuni nelimitate de upsell sau cross sell, pentru a crește valoarea bonului;
- Se pot modifica orice detalii, la orice oră, fără aprobare sau asistență din partea Yuzu;
- Managerul de restaurant sau ownerul are acces la soft oricând, oriunde, de pe telefon sau laptop.
Designul e modern, iar localurile își pot personaliza aspectul terminalului, precum și experiența clientului pe platformă. Panoul de manager permite oricând schimbări vizuale pentru a se adapta identității brandului.Toate avantajele soluției Yuzu reduc volumul de muncă al angajaților, optimizează eforturile și reduc cheltuielile de personal. Totodată, restaurantele își cresc valoarea medie a bonului, accesează noi segmente de clienți și au șanse mai mari de loializare.
„Am decis să încheiem un parteneriat cu Yuzu deoarece considerăm că au venit cu cel mai bun soft de kiosk de pe piață. Ba mai mult, împărtășim aceleași valori și același scop: digitalizarea HoReCa și dezvoltarea afacerilor din industrie. Această sinergie ne permite și nouă să servim încă un segment din piață, și anume localurile de tip fast food sau „împinge tava”. QSR-urile, deși nu iau rezervări, au în mod sigur nevoie de analiza datelor ce vin la pachet cu kioskurile Yuzu și, mai mult decât atât, au nevoie de marketing, pentru a-și crește numărul de clienți noi și fideli. Colaborarea Bookingham - Yuzu e benefică pentru ambele părți implicate, dar mai ales pentru industria ospitalității, pe care ne propunem s-o ducem la următorul nivel.”
Despre Bookingham
Suntem soluția completă pentru digitalizarea localurilor, oferind servicii de colectare și gestionare a rezervărilor, precum și instrumentele necesare de marketing pentru ca localurile să devină mai vizibile în comunitatea lor. Toate acestea, prin eficientizarea costurilor de management și publicitate. Acum, peste 2.000 de restaurante din marile orașe ale țării sunt active pe Bookingham, iar în 2023, am înregistrat peste 1.000.000 de accesări.
Scopul nostru este să creăm un HUB de digitalizare pentru businessurile din HoReCa. În acest sens, facem parteneriate cu terțe părți, menite să dezvolte industria ospitalității din România și să îmbunătățească experiența clientului la restaurant.