Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham, în calitate de partener și ambasador de brand. Împreună, ne propunem să dezvoltăm industria HoReCa și să îmbunătățim experiența clienților, spre câștigul tuturor părților implicate. Vom promova soluții de management și marketing inteligent, pentru a susține restaurantele, barurile și cafenelele din 39 de orașe din România. În tot acest peisaj, conceptul de „digitalizare” e esențial.
Colaborare și perspective de viitor
De anul acesta, platforma de rezervări online, Bookingham, e disponibilă în toate orașele mari din țară. Aplicația e nișată strict pe domeniul HoReCa și vine ca soluția completă de digitalizare pentru restaurante. Dezvoltarea acestui domeniu e și unul dintre obiectivele chef-ului Adi Hădean, de unde și colaborarea dintre platforma de rezervări online și fostul jurat Masterchef România.
Parteneriatul are drept scop educarea clientului care intră în restaurant, dar și digitalizarea localurilor, pentru a le putea oferi cea mai bună experiență oaspeților săi. Mai mult decât o platformă de rezervări restaurante, Bookingham pune la dispoziția afacerilor din industrie și instrumentele necesare de marketing pentru HoReCa. Astfel, o singură aplicație e soluția și pentru clienții care vor o masă în oraș, și pentru restaurantele care se pot promova în comunitate, în timp ce își administrează inteligent businessul.
Având multiple proiecte în derulare, chef Hădean e la curent cu problemele din mediul HoReCa. Timpul irosit gestionând ineficient rezervările, rata mare de neprezentare, vizibilitatea mică în piață și lipsa programelor de fidelizare clienți sunt doar câteva dintre problemele pe care colaborarea dintre noi își propune să le rezolve.
Rolul unui partener Bookingham
„Am ales să fac parte din această echipă pentru că, în contextul actual, în care digitalizarea devine un pilon important pentru orice business, inclusiv pentru cele din ospitalitate, consider că pot avea o contribuție importantă, relevantă la tranziția către un mediu ospitalier puternic digitalizat și orientat către oaspete, inclusiv cu ajutorul uneltelor digitale.”
Chef Adi Hădean, partener Bookingham
În calitate de acționar și ambasador de brand, Adi Hădean se va dedica dezvoltării programelor de educație și suport, pentru afacerile din segmentul HoReCa. Mai mult decât atât, se va implica și în dezvoltarea soluțiilor de administrare și promovare, pentru localurile disponibile pe platforma Bookingham. Chef Hădean va facilita și relațiile cu terțe persoane din industrie, în vederea creării de parteneriate menite să dezvolte industria HoReCa.
„Parteneriatul cu Adi Hădean vine ca un plus nu numai pentru Bookingham. Vine ca un plus pentru întregul segment HoReCa – atât pentru businessuri, cât și pentru consumatori – deoarece ne oferă o privire de ansamblu. În primul rând, avem mai mult insight despre ce se întâmplă în interiorul unui restaurant, datorită experienței lui chef Hădean; în al doilea rând, știm cum să le manageriem, datorită datelor oferite de Bookingham; și în al treilea rând, știm să atragem clienții, cu instrumentele noastre de marketing. Avem aceleași valori și același obiectiv. Nu mai rămâne decât să dezvoltăm domeniul HoReCa prin digitalizare.”
Raul Sideriaș, CEO Bookingham
Despre Bookingham și Adi Hădean
Bookingham s-a lansat în anul 2020, în Cluj-Napoca. După 2 ani de teste, platforma de rezervări online a decis să se dedice domeniului HoReCa, devenind soluția completă de digitalizare pentru localurile din 39 de orașe din România. Bookingham Business facilitează procesul de colectare și gestionare a rezervărilor, crește vizibilitatea restaurantelor în comunitate și eficientizează costurile de management și publicitate. În calitate de client, cu Bookingham, îți poți face o rezervare în localul preferat prin câteva click-uri.
Adi Hădean e prezent în peisajul culinar din România de mai bine de 20 de ani. În arhiva sa, regăsești cooking show-uri, sute de articole despre arta gastronomică, brand management în industria alimentară, Masterchef România, restaurantul MEATic, programul de alimentație sănătoasă, „Farfurii curate”, destinat grădinițelor, și multe alte proiecte menite să aibă un impact pozitiv în dezvoltarea industriei HoReCa.