În primăvara acestui an, am început un nou parteneriat care urmărește dezvoltarea industriei HoReCa din România. Colaborarea Bookingham – Stampino își propune să ajute restaurantele și cafenelele din țară să implementeze și optimizeze programele de loializare a clienților.
O legătură mai strânsă între restaurante și clienții lor
Colaborarea cu startup-ul Stampino se bazează pe viziune, valori și obiective comune. Împreună, susținem digitalizarea afacerilor din domeniul HoReCa și vrem să creăm o legătură mai puternică între localuri și clienții lor.
„Având în vedere că Stampino și Bookingham operează în același sector – HoReCa, sunt sigur că o colaborare între cele două ar fi prielnică atât pentru afaceri, cât și pentru utilizatori. Pentru restaurante, ar fi mult mai simplu să fie la curent cu toate soluțiile la care pot apela – Stampino pentru fidelizarea clienților, și Bookingham pentru rezervarea meselor. Pentru clienții dornici să iasă în oraș, ar fi mult mai simplu să afle rapid ce localuri au programe de fidelitate și unde sunt.”
Stampino vine ca soluția digitală pentru orice tip de business care vrea să-și fidelizeze clienții, în timp ce Bookingham se ocupă de managementul rezervărilor la restaurant și de marketing inteligent pentru localuri.
„Colaborarea Bookingham - Stampino întărește ceea ce ne-am propus în 2022: să devenim un one-stop hub cu soluții pentru toate nevoile unui business din HoReCa. Am început cu parteneriatul Bookingham – Dideat, prin care propunem „ospătarul digital” ca soluție pentru lipsa de personal din HoReCa. Tot pentru a-i ajuta pe angajați și angajatori va fi și parteneriatul dintre noi și Ospitalierii. Colaborarea cu Stampino are în vedere acoperirea nevoilor de fidelizare clienți pentru afacerile din industrie.”
Programele de fidelizare: Avantaje și provocări pentru restaurante
Fidelizarea clienților e o componentă esențială din industria HoReCa. O creștere de numai 5% în rândul clienților loiali poate crește profitul unui restaurant cu până la 95%. (Sursă: Harvard Business Review)
Programele de fidelizare clienți vin la pachet cu o mulțime de beneficii pentru business-uri, dar prezintă și o serie de provocări:
- Pot fi destul de costisitoare, dar avantajele sunt mult mai mari pe termen lung. 64% dintre clienții care au încredere într-un local sunt dispuși să plătească mai mult (Sursă: Cheetah Digital)
- Necesită timp din partea utilizatorului pentru a se înscrie în program; timp pe care nu toți clienții sunt dispuși să-l ofere. 34% dintre Millennials (cei care fac parte din generația Y) nu vor să fie parte dintr-un program de loializare pentru că procesul de înscriere durează prea mult. (Sursă: Statista)
- Implică efort constant pentru a crește notorietatea programului de fidelitate și a ofertelor incluse.
Despre Stampino
Stampino e soluția digitală dedicată business-urilor din domeniul HoReCa, care vor să-și loializeze clienții.
Beneficiile Stampino pentru localuri:
- Businessul e eco friendly. Stampino presupune doar crearea unui card virtual de fidelitate, deci nu există riscul ca oamenii să-l piardă sau să nu-l aibă asupra lor, cum e în cazul cartonașelor fizice;
- Clienții nu au nevoie de un cont de utilizator pentru a-și face card, deci nu necesită mult timp pentru înregistrare;
- Stampino se integrează cu Apple și Google Wallet;
- Se adaptează indiferent de tipul de business (cafenea, local de tip fast food, restaurant etc.);
- Poți introduce mai multe oferte, chiar și unele bazate pe puncte.
Despre Bookingham
Platforma de rezervări online Bookingham s-a lansat în 2020 în Cluj-Napoca. Trei ani mai târziu, suntem în 39 de orașe din România, ca soluția completă de digitalizare pentru restaurante. Ajutăm afacerile din domeniu să:
- Colecteze și gestioneze cu ușurință rezervările din local;
- Devină mai vizibile în comunitatea sa – online și offline – prin marketing inteligent;
- Își eficientizeze costurile de management și publicitate.